PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


W 2011 roku Redan prognozuje zysk netto na poziomie 14 mln zł

W 2011 roku Redan prognozuje zysk netto na poziomie 14 mln zł
  • Autor: Redan
  • Dodano: 04 maj 2011 13:02

Jak informował portal Propertynews.pl, w 2010 roku Redan SA osiągnął zysk netto w wysokości 5,4 mln zł, wobec straty rok wcześniej przekraczającej 17 mln zł. Spółka podała na łamach raportu, że w tym roku prognozowany jest zysk w wysokości 14 mln zł. Z kolei nakłady inwestycyjne Grupy Kapitałowej Redan na 2011 rok szacowane są na kwotę 17 mln zł. Pieniądze te zostaną przeznaczone przede wszystkim na rozbudowę sieci detalicznych.

Firma chce m.in. rozwinąć sieć Textilmarket do 267 sklepów (na koniec ub.r. liczyła ona prawie 200 punktów własnych). W 2010 roku sieć ta wypracowała zysk przed opodatkowaniem w wysokości 15 mln zł, tj. o 28 proc. większy niż w 2009 roku.

Ponadto w 2011 roku planowany jest dalszy rozwój formuły sklepów multibrandowych TS&F, zarówno poprzez nowe otwarcie, jak i przebudowę istniejących placówek. Na koniec 2010 roku liczba sklepów z tym logo wynosiła 33 lokalizacji.

Poza sklepami multibrandowymi na koniec 2010 roku w ramach grupy działało 110 sklepów monobrandowych Top Secret i 42 sklepów monobrandowych Troll. Jak informuje spółka, placówki nierentowne oraz niedające potencjału na uzyskanie rentowności będą zamykane.

Źródłami finansowania działań inwestycyjnych mają być środki wypracowane w trakcie prowadzonej działalności gospodarczej, środki uzyskane ze źródeł leasingowych oraz pozyskane w konsekwencji refinansowania i zwiększenia zadłużenia kredytowego. Jednocześnie władze spółki podkreśliły, że na 2011 rok nie jest planowana emisja nowych akcji Redan.

W 2010 roku nastąpił intensywny rozwój sieci sprzedaży. Na dzień 31 grudnia 2010 roku powierzchnia sieci sklepów została zwiększona do ok. 44 tys. mkw. (198 sklepów własnych) na rynku dyskontowym oraz o ok. 27,4 tys. mkw. (205 sklepy - w tym 61 własnych i 144 franczyzowe) na krajowym i zagranicznym rynku modowym.

Jak czytamy w raporcie, rok 2010 był okresem, w którym grupa podjęła działania mające na celu umocnienie pozycji na rynku ukraińskim oraz poszukiwanie możliwości pozyskania innych rynków, m.in. rosyjskiego i białoruskiego. Wzrost sprzedaży, jaki został odnotowany w tym kanale dystrybucji, wyniósł 68 proc., a powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 58 proc. - Rok 2011 będzie stanowił kontynuację polityki w zakresie rozwoju na rynkach zagranicznych - informuje spółka. Jako perspektywiczny oceniany jest głównie rynek rosyjski.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.237.183.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!