W 2012 r. sieć Piotr i Paweł uruchomi 10 sklepów. Obroty sięgnęły 1,7 mld zł
Poznańska sieć supermarketów Piotr i Paweł otworzyła w ubiegłym roku 8 sklepów, zaś obroty operatora za rok finansowy 2011 wyniosły blisko 1,7 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2010 o 7 proc.
Nowe supermarkety pod szyldem Piotra i Pawła powstały w Gdańsku, Bolesławicach koło Słupska, Szczecinie, Józefosławiu koło Warszawy, Rzeszowie, Koninie, Bielsku-Białej i Poznaniu - Suchym Lesie. - Na koniec 2011 roku nasza sieć liczyła 82 sklepy w całej Polsce, a przez cały rok sklepy sieci odwiedziło 46 mln klientów - mówi Joanna Pawełczyk, rzecznik prasowy sieci Piotr i Paweł.
Piotr i Paweł zanotowała także potężny wzrost sprzedaży w internecie. - Blisko 140 tys. użytkowników z 10 ośrodków w Polsce dokonało zakupów w prowadzonym przez sieć e-sklepie, który w 2011 r. odnotował 50 proc. wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem 2010 - tłumaczy Joanna Pawełczyk.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
W roku 2012 sieć planuje otworzyć 10 nowych sklepów, systematycznie poszerzać asortyment marki własnej i rozwijać system zakupów przez internet. - W bieżącym roku zakłada się utrzymanie tempa wzrostu obrotów sieci - dodaje rzecznik prasowy sieci Piotr i
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.