PARTNERZY PORTALU


W 2012 roku sieć LPP może urosnąć nawet o 100 tys. mkw.

  • Autor: PAP
  • Dodano: 11 maj 2012 09:12

Wiceprezes LPP Dariusz Pachla uważa, że jest możliwe przekroczenie przez spółkę na koniec tego roku poziomu 300 mln zł zysku netto. Spółka szacuje, że w 2012 roku sieć LPP wzrośnie o 85 tys. metrów kwadratowych, czyli ok. 25 proc. Spółka spodziewa się wzrostu dynamiki rozwoju sieci w 2013 roku.

Zdaniem wiceprezesa LPP szacowana wartość nakładów na rozwój sieci sklepów w 2012 roku wyniesie 180 mln zł.

Jego zdaniem, jeśli spółce uda się pozyskać kolejne lokalizacje dla nowych sklepów, szacowany wzrost sieci w tym roku może wynieść nawet ok. 100 tys. mkw.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Wciąż poszukujemy nowych lokalizacji, które mogą zwiększyć nasze plany rozwoju. Ewentualne znalezienie i pozyskanie takich lokali może oznaczać, że powierzchnia naszych sklepów może wzrosnąć nawet o 100 tys. mkw. w tym roku" - powiedział.

Pachla poinformował, że spółka liczy na dalszy wzrost swojej sieci sklepów w Rosji i na Ukrainie.

"Do końca roku w Rosji powinniśmy mieć łącznie 160 sklepów, co oznacza przyrost ponad 70 proc. Nieco mniejszy wzrost w porównaniu do Rosji zanotujemy też na Ukrainie. Na tę chwilę nie planujemy wejścia na żadne nowe rynki" - powiedział.

Wiceprezes LPP powiedział, że nie wyklucza, że dynamika rozwoju sieci w 2013 roku będzie wyższa niż w 2012 roku.

"Myślę, że jest spora szansa, że w 2013 roku będziemy notowali większą dynamikę rozwoju sieci niż w tym roku. Planujemy zarówno dalszy rozwój i zwiększoną sprzedaż w ramach istniejących marek. Dodatkowo zaś, od marca przyszłego roku będziemy startować z nową marką" - powiedział.

"Start nowej marki nie wiąże się z dużymi nakładami finansowymi z naszej strony. Na tę chwilę prowadzimy kontraktację sklepów i przygotowujemy ofertę produktową" - dodał.

Spółka w raporcie kwartalnym podała, że zysk netto grupy LPP, przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej, w I kwartale 2012 roku wzrósł do 33,6 mln zł z 14,1 mln zł w I kwartale 2011 r. Konsensus rynkowy zakładał wynik netto na poziomie 30,4 mln zł.

Powierzchnia sieci sklepów wzrosła w I kwartale o 10,7 tys. m kw. Na koniec pierwszego kwartału GK LPP dysponowała 918 sklepami o łącznej powierzchni 354,2 tys. m kw.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!