Największa w Polsce sieć handlowa, posiada obecnie w całym kraju ponad 2900 sklepów. W większości z nich nie ma ogólnodostępnych toalet, na co zwracają uwagę klienci.

Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Polska zapewnił, że sieć „wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów” w sprawie ogólnodostępnych toalet. Niemniej jednak, większość sklepów mieści się w istniejących już wcześniej budynkach, w których toalet nie było. Infrastruktura tych obiektów wynika z wcześniej wydanych prawomocnych pozwoleń na budowę i użytkowanie obiektu.

Aktualnie sieć umieszcza ogólnodostępne toalety w nowo wybudowanych sklepach, a także w dotychczasowych lokalizacjach przy okazji sukcesywnie prowadzonych gruntownych modernizacji  obiektów.

Na instalowanie toalet zdecydował się również największy rywal Biedronki – niemiecka sieć Lidl. Pierwszy szalet dla klientów dyskontów miał powstać w sklepie w Szczecinie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl