W Black Friday kupujemy więcej, niż planowaliśmy


Czarny piątek, czyli święto wyprzedażowe pochodzące z USA to wyjątkowa okazja zarówno dla miłośników promocji jak i dla zarządców obiektów handlowych. Ponad połowa konsumentów kupuje w tym dniu więcej niż było to zaplanowane.
Przedświąteczne zakupy wiążą się ze zwiększonymi wydatkami, nic więc dziwnego, że szukamy okazji, aby zaoszczędzić. Większość osób, które korzystają z czarnopiątkowych promocji robi to z myślą o zbliżających się Świętach Bożonarodzeniowych (ponad 65 proc.). Według prognoz statystyczny łowca okazji nad Wisłą wyda w tym roku 645 zł, najchętniej na ubrania.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (82%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.