• Choć na co dzień Polacy robią większość zakupów w sklepach stacjonarnych, to w Black Friday zdecydowanie wygrywają zakupy online.
  • W okresie przedświątecznych wyprzedaży, co drugi Polak planuje zrobić zakupy w sieci, a co czwarty w sklepie stacjonarnym.
  • Ponad 80 proc. ankietowanych  twierdzi, że kupując w sieci w Black Friday zaoszczędzi czas i pieniądze oraz łatwiej porówna oferty sklepów.
  • Aż 86 proc. Polaków zadeklarowało, że chciałoby skorzystać z odroczonych płatności podczas świątecznych zakupów.
  • Rośnie zjawisko “webroomingu”, które polega na robieniu reaserchu online przed zakupami w sklepach stacjonarnych.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (89%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL