- W gronie naszych klientów, szczególnie na początku działalności pojawiło się wielu marynarzy. Z biegiem lat profil naszych klientów stał się jednak mocno zróżnicowany, począwszy od wyspecjalizowanych firm (TFI), przez instytucje szukające optymalizacji podatkowej, przedsiębiorców pragnących zainwestować nadwyżki finansowe w bezpieczny biznes, po osoby indywidualne szukające miejsca, w którym pewnie mogą ulokować oszczędności. Wśród nich są także osoby z zagranic – wylicza Marcin Rudziński.

Dalej w wywiadzie:

• O planach rozbudowy sieci sprzedaży.

• Dlaczego parki handlowe są bezpieczniejszą inwestycją niż obligacje, zakup mieszkania pod wynajem, czy condohotele?

• Czy wzrost zapotrzebowania na wysokiej klasy nieruchomości komercyjne będzie powodował podwyższenie ich wartości, tak jak to miało miejsce u naszych zachodnich sąsiadów?

• Co jest kluczem do sukcesu? Minimalizowanie ryzyka.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL