- W gronie naszych klientów, szczególnie na początku działalności pojawiło się wielu marynarzy. Z biegiem lat profil naszych klientów stał się jednak mocno zróżnicowany, począwszy od wyspecjalizowanych firm (TFI), przez instytucje szukające optymalizacji podatkowej, przedsiębiorców pragnących zainwestować nadwyżki finansowe w bezpieczny biznes, po osoby indywidualne szukające miejsca, w którym pewnie mogą ulokować oszczędności. Wśród nich są także osoby z zagranic – wylicza Marcin Rudziński.
Dalej w wywiadzie:
• O planach rozbudowy sieci sprzedaży.
• Dlaczego parki handlowe są bezpieczniejszą inwestycją niż obligacje, zakup mieszkania pod wynajem, czy condohotele?
• Czy wzrost zapotrzebowania na wysokiej klasy nieruchomości komercyjne będzie powodował podwyższenie ich wartości, tak jak to miało miejsce u naszych zachodnich sąsiadów?
• Co jest kluczem do sukcesu? Minimalizowanie ryzyka.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Komentarze