W dobrze zarządzanym centrum najemcy mogą więcej


- Jako kino mamy naprawdę wielkie możliwości kreowania wydarzeń, które mogą wpłynąć na odwiedzalność całego centrum. Potrzeba jednak otwartości zarządcy, by wspólnie coś zrealizować - mówił podczas Property Forum Tomasz Jagiełło, prezes firmy Helios.
- Kina mogą np. być pośrednikiem przy wielkich imprezach. Premiera wielkiego hitu kinowego może być wykorzystana przy promocji galerii. Przykładowo, nowy film z serii Gwiezdnych Wojen może wiązać się ze zorganizowanym dniem na terenie całego obiektu - powiedział Jagiełło.
Jak dodał, największe zyski przy organizacji tego typu przedsięwzięć trafiłyby do kin, ale wzrost odwiedzalności centrum przeniósłby się również na innych najemców.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (40%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.