Galeria Tarnovia w Tarnowie przechodzi zmiany, które wynikają z wprowadzenia nowej strategii opracowanej wspólnie przez jej zarządcę – firmę CREAM i właściciela – Griffin Property Finance II FIZAN. W ciągu roku odświeżenie oferty obejmie niemal 30 proc. powierzchni obiektu.
W ostatnim czasie pięć marek zdecydowało się kontynuować współpracę z Galerią Tarnovia, a jedna dołączyła do oferty. Umowy przedłużyły firmy: Deichmann (400 mkw.), Lee/Wrangler (ponad 100 mkw.), Play (39 mkw.), biuro podróży Tui (25 mkw.) oraz Itaka (27 mkw.). Na mapie obiektu pojawił się też nowy 35-metrowy sklep z akcesoriami GSM – Panorama.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (83%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Komentarze