PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


W Gemini Park Bielsko-Biała przybywa klientów

W Gemini Park Bielsko-Biała przybywa klientów
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lip 2020 10:31

Gemini Park Bielsko-Biała coraz bardziej zbliża się do wyników sprzed roku. Tylko pierwsza połowa lipca zaowocowała powrotem w dni handlowe aż 88 proc. klientów i to przy zamkniętym wówczas jeszcze kinie.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 27 lip 2020 10:31

Po odmrożeniu oferty w maju i powrocie do Gemini Park ponad 70 proc. klientów, czerwiec przyniósł ustabilizowanie się tego trendu. Tylko w minionym miesiącu, w porównaniu do roku ubiegłego, do galerii wróciło 81 proc. klientów.

Był to wynik aż o 10 proc. lepszy, niż średnia jaką w tym samym czasie zanotował w dużych centrach handlowych (pow. 40 tys. m kw. GLA) FootFall Retail Index. Idące w górę wskaźniki znalazły przełożenie w obrotach. Tylko w czerwcu kształtowały się one na poziomie aż 93% w stosunku do obrotów z czerwca ubiegłego roku.

- Optymizm, który pojawił się wśród konsumentów po zniesieniu lockdown'u sprawił, że w maju nasze wskaźniki były nawet dwukrotnie wyższe niż prognozy analityków. Było to dobre otwarcie i co najważniejsze, nie było to chwilowe zjawisko. Czerwiec dostarczył bowiem dalszych wzrostów, lokując nas powyżej trendu jaki obserwowany jest dziś na rynku w dużych galeriach - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

To coraz większe tempo odrabiania footfall'u widać także w pierwszych dwóch tygodniach lipca. Od 1 do 14 lipca, w porównaniu z tym samym okresem przed rokiem, do galerii wróciło już 88 proc. klientów, przybliżając centrum do wyników z 2019 roku. Także sam park "W DECHE!" i Park Linowy, w pierwszych dwóch tygodnia lipca odnotował powrót aż 82 proc. klientów.

- Praktycznie każdy tydzień przynosi nam dalsze wzrosty. Pojawiają się także dni, w których wyniki są lepsze niż w roku ubiegłym lub mocno zbliżone do siebie. Co ważne, rośnie także konwersja. Mówiąc wprost - ruch znajduje przełożenie na obroty naszych najemców. W czerwcu aż 25 najemców miało wyższe obroty niż przed rokiem - zauważa Brączek.

Niezmieniona oferta procentuje

Co zatem sprawia, że bielska galeria w takim tempie odzyskuje klientów? Przyczyn jest kilka. Jedną z najważniejszych jest poziom otwarcia lokali w galerii. Działalność wznowiło już aż 97 proc. najemców. Sama oferta natomiast wróciła po lockdownie w niezmienionym kształcie.

- Nie rozczarowujemy klientów zamkniętymi lokalami. Jeśli ktoś wybiera się do nas na zakupy np. do konkretnego sklepu, wciąż go u nas znajduje. Działalność wznowili najemcy w każdym z naszych segmentów. W komplecie wróciła np. oferta modowa, gastronomiczna, zdrowia i urody czy wyposażenia wnętrz. Planowane są także otwarcia nowych marek, w tym m.in. restauracji sieci Olimp - wylicza Brączek.

  • 1
  • 2

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.98.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!