- Kraków jest wdzięcznym miastem jeśli chodzi o rynek deweloperski. Natomiast rozwój handlu nie nadąża za rozwojem gospodarczym miasta i sektora biurowego. W Krakowie jest 600 tys. mkw. powierzchni  handlowych. Jeśli spojrzymy na wskaźniki nasycenia to Kraków jest daleko za Wrocławiem czy Poznaniem. Jest tu dużo miejsca pod handel – mówi Andrzej Jarosz, Head of Research and Concept Development Mayland Real Estate Sp. z o.o.

Marta Słysz, Associate Director, Retail Agency, Cushman & Wakefield i moderatorka dyskusji podkreśliła, że stolica Małopolski zajmuje siódme miejsce w Polsce pod względem nasycenia powierzchnią  handlową na liczbę mieszkańców. Pierwszy jest Lublin, następnie:  Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Warszawa, Łódź i Kraków.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL