• W czerwcu br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży grupy VRG wyniosły ok. 111,9 mln zł i były wyższe o ok. 6,4 proc. rok do roku.
  • W okresie od stycznia do czerwca br. przychody osiągnęły 585,5 mln zł wzrosły o 40,7 proc. r/r.
  • Łączna powierzchnia salonów wynosi 52 tys. mkw. 

Grupa VRG zanotowała w czerwcu niższą o 1 proc. r/r sprzedaż w segmencie odzieżowym. Marki Vistula, Bytom, Wólczanka i Deni Cler wypracowały wyniki na poziomie ok. 63,7 mln zł.

Z kolei wyniki W.Kruk wystrzeliły. Przychody ze sprzedaży w segmencie jubilerskim wyniosły około 48,1 mln zł i były wyższe o ok. 18 proc. r/r.

Łączna powierzchnia salonów pod markami należącymi do grupy wyniosła na koniec czerwca br. 52 tys. mkw. - to o 0,7 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku poprzedzającego.

 

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl