PARTNERZY PORTALU


W Polsce jest miejsce nawet na 18 centrów wyprzedażowych

W Polsce jest miejsce nawet na 18 centrów wyprzedażowych
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 09 maj 2012 15:14

W Polsce przybywa centrów wyprzedażowych i zdaniem ekspertów ten trend będzie się utrzymywał. - W naszym kraju może być za kilka lat łącznie 15 - 18 centrów tego typu, w zależności od ich powierzchni i lokalizacji - mówi Anna Kicińska, dyrektor w grupie rynku nieruchomości Ernst & Young.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 09 maj 2012 15:14

- Biorąc pod uwagę strukturę wydatków, można zauważyć, że Polacy przyzwyczaili się do wyprzedaży i chętnie korzystają z okazji. To trend, który w najbliższych latach będzie się nasilał - podkreśla Anna Kicińska.

Centra outletowe powstają w miastach, gdzie o największej gęstości zaludnienia, w łatwo dostępnych, ale peryferyjnych lokalizacjach, najczęściej przy trasach wylotowych. Często znajdują się w tych rejonach miast, gdzie istnieją również inne centra handlowe. - Przyjmuje się, że na jeden sklep w centrum wyprzedażowym powinno przypadać przynajmniej kilkanaście sklepów w regularnych centrach handlowych - wyjaśnia ekspert z Ernst & Young.

Firmy, które budują centra outletowe w Polsce, to Neinver (w lutym br. rozpoczął budowę Factory Warszawa Annopol w warszawskiej dzielnicy Białołęka) oraz Liebrecht & Wood, natomiast kolejnym deweloperem, który dołączył do tego grona, jest Echo Investment, który buduje Outlet Park Szczecin.

Obecnie w Polsce funkcjonuje siedem centrów wyprzedażowych w największych aglomeracjach Polski. Najstarsze z nich to centrum Outlet Factory w dzielnicy Ursus w Warszawie, które w tym roku będzie obchodzić 10-lecie istnienia.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.201
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!