PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


W Vistuli już 35 proc. przychodów to internet

W Vistuli już 35 proc. przychodów to internet
Salon Vistula, Port Rumia. Fot. mat. prasowe
  • Autor:
  • Dodano: 28 sie 2020 14:01

W pierwszym półroczu 2020 roku Vistula zanotowała dynamiczny wzrost udziału sprzedaży realizowanej w kanale online.

Przychody marki Vistula w pierwszym półroczu br. wyniosły 92,1 mln zł (- 32% r/r), przy wartości średniomiesięcznej sprzedaży na m2 na poziomie 819 zł. Tak znaczący spadek wynikał z zamknięcia centrów handlowych w połowie marca i kwietniu 2020 roku. Przychody z Internetu w I półroczu 2020 wyniosły 28,0 mln zł, co oznacza wzrost o 37 proc. w ujęciu rocznym. Udział Internetu w sprzedaży Vistuli w I półroczu wynosił 30,4 proc. Powierzchnia Vistuli spadła na koniec czerwca 2020 r. o 4 proc. r/r ze względu na zamknięcia nierentownych sklepów. Liczba salonów zmniejszyła się o 9 netto r/r. Zarówno powierzchnia, jak i liczba salonów franczyzowych pozostała stabilna.

W efekcie pandemii znacząco wzrósł udział segmentu casual w przychodach marki. W samym II kwartale 2020 roku wynosił on aż 47 proc. (w porównaniu z 38 proc. rok wcześniej). Zwiększył się też udział głównej linii Vistula w sprzedaży, kosztem nowoczesnej Vistuli Red oraz wyżej pozycjonowanej linii Lantier. Marża brutto marki wyniosła 48,3 proc. i była o 7,2 pp. niższa niż rok wcześniej. Przyczyniły się do tego atrakcyjne promocje w salonach stacjonarnych po ich otwarciu oraz wyższy udział Internetu.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 75.101.220.230
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!