Wałbrzyska galeria dołącza do technologicznej elity


Galeria Victoria w Wałbrzychu jako pierwszy obiekt handlowy w regionie wdrożyła technologię BLE (Bluetooth Low Energy), zwaną potocznie beaconami. Po przekroczeniu progu wałbrzyskiego centrum handlowego, klienci są automatycznie powiadamiani o promocjach oraz ofertach sklepów.
Nowa technologia ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić proces zakupowy w centrum. Podczas wizyty w Victorii, mijając poszczególne sklepy klient będzie na bieżąco informowany o aktualnych promocjach, najnowszych wydarzeniach i atrakcyjnych zniżkach. Komunikat powiadamiający, np. w formie kuponu rabatowego, trafia bezpośrednio na ekran smartfona.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.