Wałbrzyska galeria dołącza do technologicznej elity


Galeria Victoria w Wałbrzychu jako pierwszy obiekt handlowy w regionie wdrożyła technologię BLE (Bluetooth Low Energy), zwaną potocznie beaconami. Po przekroczeniu progu wałbrzyskiego centrum handlowego, klienci są automatycznie powiadamiani o promocjach oraz ofertach sklepów.
Nowa technologia ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić proces zakupowy w centrum. Podczas wizyty w Victorii, mijając poszczególne sklepy klient będzie na bieżąco informowany o aktualnych promocjach, najnowszych wydarzeniach i atrakcyjnych zniżkach. Komunikat powiadamiający, np. w formie kuponu rabatowego, trafia bezpośrednio na ekran smartfona.
Nowa aplikacja mobilna Galeria Victoria składa się z 5 boksów tematycznych takich jak: promocje, aktualności, plan centrum wraz z katalogiem sklepów i usług, kontakt, a także informacje dotyczące dojazdu.
Galeria Victoria w Wałbrzychu została otworzona w 2010 roku. Obiekt dysponuje powierzchnią 43 000 mkw. W centrum handlowym znajduje się pierwsze w Wałbrzychu wieloekranowe kino Cinema City, liczne restauracje i kawiarnie, a także sklepy znanych polskich i międzynarodowych marek. W ramach kompleksu, wiosną 2011 r. został otworzony park handlowy, który wzbogacił ofertę Galerii Victoria.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.