Warszawski Klif wzbogaci ofertę o prestiżowe marki

Już jesienią oferta warszawskiego Domu Mody Klif powiększy się o nowe salony. Do grona najemców dołączą odzieżowe marki: H&M wraz pierwszym w stolicy konceptem Home, COS i Tommy Hilfiger, a także oferujące biżuterię i akcesoria marki: Tous oraz Yes Prestige.
Dom Mody Klif to 100 sklepów na dwóch poziomach handlowych o powierzchni 18 tys. mkw. Wśród najemców obiektu znajdują się m.in.: Baldinini, Guess, iBlues, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tretorn, Tru Trussardi i Delikatesy Alma.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.