Wcześniej Uniqlo i Next, a teraz także Zara wprowadzają opłatę za zwroty towaru


Zara poszła w ślady innych marek takich jak Uniqlo albo Next, pobierają od klientów opłaty za zwroty ubrań kupionych i odsyłanych online.
- Klienci brytyjskiego e-sklepu Zara muszą zapłacić 1,95 GBP za zwrot ubrań.
- Przedmioty kupione online nadal można bezpłatnie zwracać w sklepach stacjonarnych.
Zwroty to największa bolączka firm działających w e-commerce. Od czasu pandemii, kiedy nastąpił boom na zakupy online, klienci masowo zwracają produkty kupione online, co znacznie podnosi koszty sprzedającym.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jednym ze sposobów na zmniejszenie skali zwrotów, jest wprowadzenie opłaty za zwroty online. Na takie rozwiązanie - jak podaje bbc.com - zdecydowały się już marki Uniqlo i Next, a teraz również Zara.
Modowi gracze pozostawili jednak otwartą furtkę dla klientów umożliwiając bezpłatny zwrot zamówienia internetowego w sklepie stacjonarnym. To - jak zakładają - przyniesie jeszcze jeden pozytywny efekt: klienci będą częściej odwiedzać stacjonarne salony i kupować więcej rzeczy pod wpływem impulsu.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.