PARTNERZY PORTALU


Wiceprezes Tesco: Informacje o śmierci hipermarketów były przedwczesne

Wiceprezes Tesco: Informacje o śmierci hipermarketów były przedwczesne
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Dodano: 29 mar 2012 10:33

Tesco modernizuje kolejne swoje hipermarkety. Dziś brytyjski operator kończy modernizację trzech swoich hipermarketów: w Zielonej Górze, Kielcach i Bielsku-Białej, przebudowując je do formatu Tesco Extra. W sumie na na modernizację trzech placówek wydano ok. 75 mln zł.

Tym samym w podwyższonym standardzie działa już 16 z 69 hipermarketów Tesco w Polsce. - Informacje o śmierci hipermarketów były przedwczesne - komentuje Piotr Korek, wiceprezes Tesco, odpowiedzialny za inwestycje. Zmodernizowane sklepy są jednymi z najnowocześniejszych w Polsce.

W odnowionych halach pojawiają się nowe działy. Na przykład na stoisku Optyk można bezpłatnie przebadać wzrok i kupić okulary ze szkłami korekcyjnymi, a na stoisku Telefony, z pomocą specjalisty, wybrać odpowiednią komórkę i akcesoria. W miejscu dawnego stoiska Grill pojawia się samoobsługowa restauracja Bistro z szeroką ofertą dań sprzedawanych na wagę. Największe zmiany widać na stoisku z odzieżą, które wystrojem i organizacją zaczyna przypominać butik, zajmując aż jedną piątą powierzchni sklepu.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Znacznie poszerzona zostaje oferta handlowa odnowionego hipermarketu, w której bogaty asortyment urozmaicają marki z najwyższej półki. Przykładem może być stoisko kosmetyczne, które z markami takimi jak Vichy, Eucerin czy Inneov, bliższe jest drogerii niż hipermarketowi. Poszerzona jest oferta akcesoriów samochodowych, artykułów wyposażenia wnętrz i zabawek. Extra oferuje też większy wybór świeżej żywności: wędlin i serów, a także więcej produktów od dostawców regionalnych.

Przebudowa każdego z hipermarketów trwa kilka tygodni i kosztuje ok. 25 mln zł. Inwestycje przynoszą jednak oczekiwane efekty, ponieważ w zmodernizowanych hipermarketach Tesco odnotowuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży. W dziale gastronomicznym są to nawet wzrosty trzycyfrowe. - Teraz mamy w Polsce inną rzeczywistość zarówno w handlu detalicznym, jak i w estetyce oczekiwanej przez klientów - mówi Piotr Korek.
Najwięcej hipermarketów Extra jest na Górnym Śląsku - 4 i w Wielkopolsce - 3. Na swoje pierwsze Extra nadal czekają: opolskie, zachodnio-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i mazowieckie


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.72.118
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!