PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Więcej mody w Bielsku-Białej

Więcej mody w Bielsku-Białej
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 gru 2019 09:23

Październik i listopad przyniosły nowości w ofercie Gemini Park Bielsko-Biała. Galeria z sukcesem kontynuuje także rozmowy z obecnymi najemcami, czego efektem są kolejne prolongaty.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 11 gru 2019 09:23

Gemini Park Bielsko-Biała umacnia swoją ofertę. Tylko od początku tego roku centrum handlowe zyskało aż 12 nowych najemców. Jednocześnie aż 18 dotychczasowych partnerów biznesowych, którym kończą się umowy najmu w tym roku, zdecydowało się na ich przedłużenie na kolejne lata. Wśród nowych marek, które ostatnio zadebiutowały w Gemini Park, można znaleźć duńską sieć odzieżową Only, brytyjską sieć kawiarni Costa Coffee czy brytyjski dyskont Dealz. Oprócz tego w galerii pojawiła się restauracja - Silver Dragon, a także sklep z winami Fine Wine.

Obiekt zyskał także pierwszy w polskim centrum handlowym salon samochodowy KORCZYK ŠKODA OUTLET, a także ogłosiło nową umowę z polską siecią odzieżową Tatuum. Jesień przyniosła tutaj także otwarcie salonu VW. W sumie nowi najemcy zajęli powierzchnię liczącą sobie prawie 4,7 tys. m kw. - Minione miesiące były leasingowo niezwykle aktywne i zaowocowały licznymi otwarciami, w tym aż 4 lokalnymi debiutami. Tym samym kontynuujemy z sukcesem realizację naszej strategii leasingowej, umacniając ofertę Gemini Park w kluczowych segmentach, chociażby mody i gastronomii. Jednocześnie odważnie sięgamy po nowe, ciekawe koncepty, czego przykładem są salony samochodowe - mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager, Gemini Holding.

Także ostatnie dni przynoszą kolejne nowości. Pod koniec października otwarto powiększony salon Diverse. Najemca zwiększył powierzchnię najmu z 168 m kw. do 243 m kw., jednocześnie też poszerzając ofertę. Jest to już druga marka, która w tym roku zdecydowała się na tak znaczne powiększenie sklepu. W połowie roku taki ruch wykonał także 4F, powiększając się z 250 m kw. do 450 m kw. Jesień przynosi także kilka nowości w ofercie, zwłaszcza w segmencie mody dziecięcej. Pod koniec października oferta Gemini Park wzbogaciła się o salon Tamii. W jego asortymencie można znaleźć przede wszystkim ubrania dla małych i dużych dziewczynek. Jest to już 6 sklep w Gemini Park, oferujący artykuły do najmłodszych klientów. Nowy najemca zajął lokal mający 67 m kw.

Gemini Park zyskał także kolejny salon odzieżowy z ofertą dla kobiet. Cindirella to już 30 sklep z taką propozycją. W nowej lokalizacji znajdziemy przede wszystkim włoską modę, w tym m.in. sukienki, t-shirty, kardigany, spodnie, spódnice i dodatki. Salon w Gemini Park, mający 174 m kw., jest już ósmym punktem marki w Polsce. Także grudzień przyniesie kolejne otwarcie. Grono najemców z segmentu zdrowia i urody zasili drogeria Kontigo. Dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów kosmetycznych zajmie lokal mający 127 m kw. W jego ofercie znaleźć będzie można szeroką gamę produktów m.in. do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W ofercie nie brakuje także perfum, kosmetyków do makijażu oraz - co jest ciekawostką - kosmetyków azjatyckich. Kontigo będzie 17 sklepem w segmencie zdrowia i urody.


EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.220.225
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!