Więcej mody w Galerii Niwa


Niwa przyciąga kolejnych najemców. Tym razem to polska marka Quiosque otworzy swój pierwszy salon w Oświęcimiu.
Będzie to salon własny marki i zajmie powierzchnię 95 mkw. Otwarcie sklepu zaplanowano na środę, 25 lipca.
- Chcemy, aby asortyment produktów i usług zarządzanych przez nas obiektów był różnorodny, dlatego stale rozwijamy ofertę zakupową i szukamy nowych rozwiązań. Charakter marki Quiosque doskonale wpisuje się w profil zakupowy klientek Niwy, czyli kobiet powyżej trzydziestego roku życia. Jest to dla nas bardzo ważna grupa docelowa, która wśród mieszkanek Oświęcimia stanowi większość, tym bardziej cieszymy się na tę współpracę – mówi Anna Polak, Head of Leasing w Master Management Group.
– W naszych kolekcjach stawiamy na ponadczasową klasykę, którą dopełniają nowoczesne elementy. Chcemy, aby każda kobieta czuła, że ubrania Quiosque zostały stworzone specjalnie dla niej. O otwarciu salonu w Niwie zadecydowała głównie lokalizacja i turystyczny potencjał, które dają nam możliwość dotarcia do nowej grupy klientek – mówi Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.
Quiosque to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa, obecna na rynku od ponad 25 lat. Sieć liczy obecnie około 170 sklepów, zarówno w dużych, jak i średnich miastach. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia.
Finalizacja kolejnych umów najmu pokazuje, że koncept Galerii Niwa i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się w oczach najemców. Centrum jest wynajęte w 100 proc. Na przestrzeni ostatniego roku ofertę galerii poszerzyły takie marki jak: Sizeer, YES, Time Trend, Ziaja i NeoNail. Klienci mają do wyboru ponad 50 sklepów różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House, restauracje takie jak KFC czy Hammurabi oraz 4-salowe kino Planet Cinema.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.