PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Więcej placówek dla klientów cyfrowych. Poczta Polska z nową usługą

Więcej placówek dla klientów cyfrowych. Poczta Polska z nową usługą
Shutterstock
  • Autor: PAP
  • Dodano: 02 lis 2020 11:00

Obsługa paczek nadanych przez internet przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza w 550 placówkach pocztowych w kraju - poinformowała w poniedziałek spółka. Dodała, że będzie też można odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.

Z nowej oferty Poczty Polskiej będą mogli skorzystać klienci indywidualni, odbierający przesyłki w ramach usługi Odbiór w Punkcie, wysyłający paczki, za pośrednictwem platformy cyfrowej Envelo, korzystający z systemu Elektroniczny Nadawca lub aplikacji Nadaj przesyłkę. Nowe rozwiązanie umożliwia też nadawanie przesyłek bez potrzeby wydrukowania - we własnym zakresie - nalepki adresowej. "W takiej sytuacji klient poda jedynie numer przesyłki zarejestrowanej w Elektronicznym Nadawcy lub aplikacji +Nadaj przesyłkę+, a pracownik Poczty wydrukuje dla niego nalepkę adresową" - czytamy w komunikacie. Dodano, że z oferty będą mogły skorzystać też osoby, które chcą zwrócić zakup.

Jak podkreślono, Poczta zwiększa liczbę placówek z okienkami przeznaczonymi dla klientów cyfrowych, korzystających z usług paczkowych. "Obsługa paczek nadanych przez internet przez system Elektronicznego Nadawcy lub platformę Envelo będzie szybsza już w 550 placówkach pocztowych na terenie całej Polski" - wyjaśniono. Przy specjalnie oznaczonych okienkach będzie też można odebrać paczki nadane z opcją Odbiór w Punkcie.

Poczta od wprowadzenia nowego rozwiązania od 2 listopada rozszerza listę placówek z okienkami typu "fast track". Rozwiązanie wprowadzono m.in. w największych miastach Polski. Oprócz dodatkowych punktów w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy czy Szczecinie, klienci będą mogli również korzystać ze specjalnych okienek w kolejnych miejscowościach m.in.: Grajewie, Chełmnie, Chojnicach, Pińczowie czy Świdniku - wymieniono.

"Przed świętami Bożego Narodzenia istotna jest możliwość sprawnego nadania i odbioru paczki z prezentami. Rozwój eCommerce ma strategiczne znaczenie dla Poczty Polskiej, dlatego rozszerzamy listę placówek ze specjalną obsługą" - mówi cytowany w komunikacie wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony.

W ubiegłym roku w listopadzie i grudniu liczba obsługiwanych paczek rosła, a w rekordowym tygodniu grudnia klienci Poczty nadali o ponad 75 proc. więcej przesyłek, niż średnio tygodniowo w innych okresach roku. "W tym sezonie może być podobnie, a w grudniu pocztowcy spodziewają się dni, w których liczba paczek może przekroczyć nawet milion" - oceniono.

Szacuje się, że w tym roku polski eCommerce osiągnie wartość w 100-120 mld zł.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!