PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Więcej salonów LPP w Dekadzie

Więcej salonów LPP w Dekadzie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 paź 2019 09:21

Blisko 3 tys. mkw. zajmą sklepy Sinsay, Cropp i House w rozbudowanej Dekadzie Skierniewice. To kolejna w tym roku umowa dewelopera z grupą LPP, której salony w obiektach Dekady zajmą już łącznie ponad 10 tys. mkw. Za komercjalizację obiektów Dekada odpowiada BOIG Property Consulting.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 21 paź 2019 09:21

Obiekty handlowe w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców znajdują się w 2019 roku w centrum uwagi nie tylko deweloperów i klientów, ale także najemców. Tylko w pierwszym półroczu tego roku trzech znaczących graczy na rynku zaanonsowało umowy z siecią centrów Dekada na łączną powierzchnię 6,5 tys. m2 – dyskont spożywczy Biedronka pojawi się w powstającej Dekadzie Konin, do rozbudowanej części Dekady Skierniewice wkrótce zawita Pepco, a grupa LPP zapowiedziała otwarcie w Dekadzie Nysa salonów marek: Reserved, House, Cropp i Sinsay o łącznej powierzchni ponad 5 tys. mkw. Zaledwie miesiąc temu do funkcjonującego już wcześniej w Dekadzie Sieradz salonu marki Sinsay dołączył sklep Reserved, a już kolejny przynosi następną umowę, którą LPP potwierdza wejście z salonami 3 młodzieżowych brandów Sinsay, Cropp i House do rozbudowanej Dekady w Skierniewicach. Łączna powierzchnia handlowa salonów marek z portfolio Grupy LPP w obiektach Dekady wyniesie tym samym już ponad 10 tys. mkw.

- Kolejne umowy z czołówką retailerów są dla nas wymiernym dowodem wartości naszych obiektów i przyjętego dla nich formatu, ale także potencjału całego rynku centrów handlowych w mniejszych miastach. Duże, znane marki zawsze przyciągają klientów do centrów, a w połączeniu z mniejszymi, także tymi lokalnymi, ale lubianymi i oczekiwanymi przez konsumentów tworzą komplementarną ofertę i budują siłę obiektów. Dzięki otwarciu kolejnych salonów marek z Grupy LPP poszerzamy wspólnie ofertę dedykowaną różnym grupom docelowym, zapewniamy możliwość zakupów porównawczych i impulsowych nieodzownych dla sukcesu w tej branży, a dodatkowo potwierdzamy, że dobrze skrojona propozycja modowa doskonale sprawdza się także w formacie convenience – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada.

Najważniejszym kryterium decyzji biznesowych w Dekadzie i strategii komercjalizacji realizowanej we współpracy z BOIG Property Consulting jest kierowanie się oczekiwaniami i potrzebami klienta. W odpowiedzi na te potrzeby w centrach handlowych Dekada pojawiają się rozwiązania mające na celu nie tylko optymalne dostosowanie oferty handlowej i uprzyjemnienie procesu zakupowego, ale także usługi dodatkowe m.in stałe i sezonowe punkty gastronomiczne, proekologiczne stacje ładowania pojazdów elektrycznych czy inwestycje w infrastrukturę tworzące propozycję dostosowaną do lokalnego rynku, dzięki której klienci znajdują w Dekadzie ofertę spełniającą ich potrzeby a najemcy przestrzeń do realizowania z sukcesem własnych założeń biznesowych.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.226.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.