PARTNERZY PORTALU


Więcej sklepów, ale mniejsza sprzedaż. H&M liczy zyski

Więcej sklepów, ale mniejsza sprzedaż. H&M liczy zyski
Fot. mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sty 2018 10:01

Sprzedaż w sklepach H&M wzrosła w minionym roku o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedzającego. Gorsze wyniki przyniósł czwarty kwartał 2017 roku. Lepiej za to było wypadły plany dotyczące rozwoju sieci. W minionym roku firma zanotowała 479 otwarć.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 31 sty 2018 10:01

W czwartym kwartale 2017 roku sieć H&M zanotowała 2 proc. spadek sprzedaży. Słaby rozwój sprzedaży w stacjonarnych sklepach marki prowadzi do wzrostu przecen i kosztów obsługi, co miało negatywny wpływ na wynik w kwartale.

- W 2017 roku osiągnęliśmy wzrost o 3 procent, co jest wyraźnie poniżej naszych oczekiwań. W czwartym kwartale sprzedaż ogółem spadła o 2 procent w lokalnych walutach. Nasza sprzedaż internetowa i nowsze marki działały dobrze, ale słabość tkwiła w sklepach stacjonarnych H&M, gdzie zmiany zachowań klientów są odczuwane najsilniej, a stopa spadła wraz z większą sprzedażą online. Ponadto pewne nierówności w niektórych aspektach asortymentu i składu marki H&M również przyczyniły się do tego słabszego wyniku - mówi Karl-Johan Persson, CEO H&M. 

W minionym roku sieć powiększyła się o osiem nowych rynków internetowych H&M i pięć nowych rynków sklepów H&M. W tym czasie otwarto 479 sklepów, a zamknięto 91 sklepów.

Na 2018 rok sieć zapowiada inwestycje w bazę technologiczną. Obejmuje to: budowanie skalowalnych, solidnych platform; szybszy rozwój aplikacji skierowanych do konsumenta i poszerzenie naszego wykorzystania technologii takich jak Cloud, RFID i 3D.

W planach są też otwarcia nowych sklepów  w wielu krajach.

Sieć H&M działa już na 69 rynkach, z 43 w trybie online.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.236.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!