Jak podaje zarząd spółki, znaczący wpływ na ujemną dynamikę sprzedaży miało przesunięcie realizacji zamówień w kanale hurtowym. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży w okresie styczeń-luty 2018 r. wyniosły około 22 mln zł. Oznacza to spadek o około 7 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.
 
Przychody Esotiq & Henderson ze sprzedaży internetowej w lutym 2018 r. wyniosły około 0,5 mln zł i były wyższe o około 30 proc. rok do roku. Narastająco, w okresie styczeń-luty 2018 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży internetowej wyniosły około 1,1 mln zł i były wyższe o około 45 proc. niż w analogicznym okresie 2017 r.

Powierzchnia handlowa na koniec lutego 2018 r. wynosiła 17 187 mkw. i była większa o około 5 proc. niż rok wcześniej.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL