PARTNERZY PORTALU


Większa sprzedaż w centrach Neinver

Większa sprzedaż w centrach Neinver
Factory, Neinver (mat.pras.)
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lut 2018 12:51

Outlety Factory i parki handlowe Futura zarządzane przez Neinver zanotowały średnio 4 proc. wzrost sprzedaży. W 2017 roku odwiedziło je 16,8 mln klientów w Polsce. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 13 lut 2018 12:51

Popularne outlety zlokalizowane są w dwóch warszawskich dzielnicach – Factory Ursus i Annopol, a także w Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

Neinver jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

-Doświadczenia Neinver na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również
w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i  strategiczne zarządzanie portfolio marek. Bez wątpienia, efektem takiego podejścia jest stabilny  wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletachFactory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych– podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce.

Grupa Neinver zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku Neinver obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – FactoryUrsus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

-W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonówpremium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy TommyHilfiger. Unowocześniamy wnętrza centrów FACTORY i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku –podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director Neinver.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie Factory, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz mini kino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety Factory wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.205.93.2
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!