PARTNERZY PORTALU


Wielka przemiana Galerii Krakowskiej. Tak wygląda odświeżone centrum

Galeria Krakowska, fot. materiały inwestora
  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 05 wrz 2016 17:41

Tegoroczna jesień to dla Galerii Krakowskiej niezwykły okres. W związku ze swoimi 10. urodzinami, Galeria zyska nowe oblicze.

  • Autor: Propertynews.pl
  • Dodano: 05 wrz 2016 17:41

W Centrum pojawią się nowe marki, także z sektora premium m.in. Rolex, Tommy Hilfiger, Laurel, Kiko Milano, O’Bag, Gant, Mohito czy Sinsay. Ponadto Galeria wprowadza zmiany na pasażach, interaktywny plac zabaw, strefy wypoczynku, selfie box czy nowoczesne infokioski. A to nie wszystko...

Galeria wprowadza marki z sektora premium, które do tej pory nie były dostępne w Krakowie. Klienci będą mogli zrobić zakupy w takich salonach jak Tommy Hilfiger czy Rolex. Powstanie także flagowy sklep Guess. Wszystkie fanki włoskiej firmy KIKO MILANO będą mogły już w listopadzie kupić nowoczesne i profesjonalne kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Jest to pierwszy salon tej marki w Krakowie.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • krakuska 2016-09-06 09:13:19
    Galeria owszem teraz ładnie wygląda na zewnątrz ( poprzednie oświetlenie leciało klientom na głowę - było niebezpieczne i stąd zmiana a nie dlatego aby było ładnie j....OBŁUDA PR-owska ! Dobrze by było gdyby galeria poprawiła wentylację , bardzo często zdarzają się tam omdlenia , wentylacja nie jest dostosowana do obiektu a chciwość właściciela powoduje ,że na poziomie -1 do damskiego WC jest kolejka 30 kobiet , a drogi ewakuacyjne zastawione stoiskami , których jest tak duzo ,że po pierwsze jest to niebezpieczne a wentylacja obiektu nie jest do tego przystosowana.czekamy na wypadek,śmierć klienta...podobnie jak z oświetleniem , które spadało na głowy ... Krakuska
  • Krakra 2016-09-06 09:42:34
    wielkie mi zmiany i nowoczesność. Bonarka czy Bronowice już dawno maja takie fajne systemy wskazywania, gdzie są wolne miejsca na parkingu, nie mówić o pokojach do karmienia i przewijania. proponuję , zamiast wprowadzać nowe światowe marki, popracować nad komfortem klientów, by nie padali z upalu i duchoty, a w toaletach - nie tłoczyli się jak za PRL-u. Wstyd!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.20.246
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!