Wielka przemiana Galerii Krakowskiej. Tak wygląda odświeżone centrum

Tegoroczna jesień to dla Galerii Krakowskiej niezwykły okres. W związku ze swoimi 10. urodzinami, Galeria zyska nowe oblicze.
W Centrum pojawią się nowe marki, także z sektora premium m.in. Rolex, Tommy Hilfiger, Laurel, Kiko Milano, O’Bag, Gant, Mohito czy Sinsay. Ponadto Galeria wprowadza zmiany na pasażach, interaktywny plac zabaw, strefy wypoczynku, selfie box czy nowoczesne infokioski. A to nie wszystko...
Galeria wprowadza marki z sektora premium, które do tej pory nie były dostępne w Krakowie. Klienci będą mogli zrobić zakupy w takich salonach jak Tommy Hilfiger czy Rolex. Powstanie także flagowy sklep Guess. Wszystkie fanki włoskiej firmy KIKO MILANO będą mogły już w listopadzie kupić nowoczesne i profesjonalne kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Jest to pierwszy salon tej marki w Krakowie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (88%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0