Dzień Matki 2022: Wielka sieć jubilerska i Natalia Kukulska mają wspólny projekt


Radość, zabawa i miłość - tak sieć jubilerska W.KRUK celebruje w tym roku Dzień Matki. W najnowszej kampanii marki zobaczyć można duet mamy i córki - Natalia Kukulska z córką Anią prezentują biżuterię W.KRUK z kolorowymi kamieniami i zarażają pozytywną energią. Sieć sklepów przygotowała z okazji Dnia Matki promocję - do zakupów za minimum 699 zł oferuje wodę perfumowaną za złotówkę.
Jak podkreślają przedstawiciele polskiej marki biżuteryjnej, miłość łącząca mamę i córkę to relacja pełna radosnych i zabawnych chwil, kiedy można śmiać się do rozpuku, poczuć beztroskę i prawdziwe szczęście. Więź, która łączy Natalię Kukulską i Anię Dąbrówkę jest wypełniona radością, spontanicznością i bezgraniczną miłością. Każda z Nich jest inna, ale obie kochają życie i wszystkie jego barwy.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Selekcja biżuterii W.KRUK z okazji Dnia Matki jest w związku z tym nieprzypadkowa. Na zdjęciach Natalię i Anię widzimy w złotych i srebrnych kolczykach, naszyjnikach i pierścionkach ozdobionych kolorowymi kamieniami szlachetnymi i cyrkonami - czytamy w komunikacie marki.
#WKRUK1840
WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)
Odpowiedz-
1
0