Wielki debiut amerykańskiej marki coraz bliżej. Na początek w trzech lokalizacjach


Legendarna marka modowa Forever 21 ogłosiła plany wejścia na polski rynek, które zakładają otwarcie salonów w trzech różnych miastach jesienią tego roku.
Pierwszy z nich znajdzie się w centrum handlowym Arkadia w Warszawie, a kolejne w łódzkiej Manufakturze i poznańskiej Posnanii. Otwarcia zaplanowano na trzeci i czwarty kwartał 2016 r.
- Wprowadzenie Forever 21 na polski rynek znalazło się na szczycie naszej listy priorytetów. Arkadia, Manufaktura i Posnania to idealne lokalizacje dla naszych pierwszych sklepów w kraju. Głęboko wierzymy, że nasza marka zjedna sobie duże grono sympatyków, nie tylko dzięki temu, że oferuje światowe trendy w modzie, lecz także nowoczesne podejście do procesu robienia zakupów – powiedział Alexandros Doukas, dyrektor generalny Teren Management Europe.
Otwarcia salonów Forever 21 w Polsce to część szeroko zakrojonych planów ekspansji Teren Management Europe, wyłącznego partnera franczyzowego marki Forever 21 w 9 krajach Europy. Do końca 2016 roku, spółka zamierza otworzyć salony w 5 krajach: Polsce, Rumunii, Czechach, Portugalii i na Słowacji.
Założona w 1984 r. w Los Angeles, Forever 21 to jedna z największych, amerykańskich sieci sprzedaży detalicznej wyspecjalizowana w tzw. fast fashion, oferująca najnowsze trendy z wybiegów dla kobiet i mężczyzn.
Polskie salony będą oferować klientom szeroki wybór produktów na powierzchniach 1000 mkw. w centrum handlowym Arkadia, 1000 mkw. w Manufakturze i 1700 mkw. w Posnanii.
Forever 21 prowadzi ponad 750 sklepów detalicznych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Francji, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Izraelu, Japonii, Korei, krajach Ameryki Łacińskiej, Meksyku, na Filipinach i w Wielkiej Brytanii.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.