Wizualna redefinicja, czyli jak skutecznie odświeżyć centrum handlowe

W 2015 roku wystartował proces odświeżenia parku handlowego Zakopianka w Krakowie. Jak tłumaczy w rozmowie z Propertynews.pl Dorota Szafrańska-Czubaj, dyrektor obiektu, nowa identyfikacja wizualna już dziś wpływa na wyższą odwiedzalność obiektu.
- Rok 2015 był dla Parku Handlowego Zakopianka rekordowym pod względem odwiedzalności. Zanotowaliśmy 7 proc. wzrost wskaźnika footfall, a łączna liczba klientów, którzy odwiedzili Zakopiankę wyniosła blisko 6 milionów osób - komentuje Dorota Szafrańska-Czubaj.
Jak zaznacza, prace nad nową identyfikacją obiektu rozpoczęte w 2015 roku będą kontynuowane również w najbliższym czasie.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.