Właściciel Media Expert stawia na e-commerce


Zysk firmy Terg, właściciela m.in. sieci elektromarketów Media Expert, wzrósł do 421.004.218,32 zł. Firma planuje dalszy rozwój sklepów internetowych, udoskonalanie procesów logistycznych oraz wsparcie organizacji poprzez poprawę działań informatycznych.
Sprzedaż prowadzona była poprzez kanał e-commerce oraz spółki celowe prowadzące sprzedaż w sklepach detalicznych. W celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce ciągle poszerzano ofertę towarów internetowych rozwijano sprzedaż poprzez trzy sklepy internetowe. Uzyskano wzrost sprzedaży internetowej w porównaniu do poprzedniego okresu, który był również efektem sytuacji pandemii Covid-19 i zmiany potrzeb klienta. Wspieranie intensywnymi działaniami marketingowymi online i bezpośrednie docieranie do klienta, przekazywanie informacji ofertach spółki w sieci detalicznej sklepów i obszarze ecommerce działających pod nazwą Mediaexpert, Electro, Avans pozwoliło na zwiększenie sprzedaży. Ciągle była poszerzana oferta towarów i usług sklepów internetowych z bezpośrednią dostawą, odbiorem w wybranym sklepie czy też odbiory na godzinę.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
WSZYSTKIE KOMENTARZE (3)
Odpowiedz-
1
0
Odpowiedz-
0
0
Odpowiedz-
0
0