Fizyczny sklep stanie się jedynie punktem ekspozycyjnym marki, który pomoże klientom lepiej poznać brand. Umowy najmu będą musiały być zawierane na krótsze okresy czasu, mieć elastyczne stawki czynszowe i w ogóle zawierać mniej zobowiązań - uważa Mark Pilkington, ekspert rynku handlowego i strategii budowania marki, prelegent Property Forum 2021.
Książkę „Terapia handlu. Dlaczego branża ma kłopoty. Co trzeba zrobić, by to naprawić” napisał pan co prawda przed pandemią, ale ponieważ ona tylko przyspieszyła wcześniejsze trendy, to pańska recepta powinna być aktualna. Chyba, że jednak trzeba było ją uaktualnić?
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (95%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze