PARTNERZY PORTALU

Wojas stawia na e-commerce, promocje marek i DNA firmy

Wojas stawia na e-commerce, promocje marek i DNA firmy
Jeden z salonów sieci Wojas, mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 cze 2020 08:58

W 2020 roku marka i firma Wojas świętują swoje 30 lecie. Ta rocznica została brutalnie przerwana przez wybuch pandemii koronawirusa SARS-COV- 2 i związany z nią lockdown gospodarki i naszych sklepów w centrach handlowych. Ten cios Grupa Wojas S.A. odczuła i będzie jeszcze odczuwać długo - pisze Wiesław Wojas, prezes zarządu

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 01 cze 2020 08:58

"Okres lockdownu był też okresem próby dla spółki Wojas S.A. i Bartek S.A., który uważam, iż jako organizacje zdaliśmy dobrze. Obecne wyzwania to z poziomu makro powrót klientów do centrów handlowych a z poziomu mikro dopasowanie naszych kosztów najmu i funkcjonowania sklepów do realizowanych przez nas obrotów ze sprzedaży" - pisze Wiesław Wojas do akcjonariuszy. "W dalszym okresie chcemy jeszcze mocniej postawić na sprzedaż online i promocję marek oraz na DNA firmy czyli polski produkt o wręcz legendarnej jakości, modnym design i z aspektami zdrowotnymi dla naszych klientów. Tym celom z pasją będziemy oddawać się przez najbliższe miesiące".

Wojas w 2019 roku zaliczył wzrost przychodów 23,1 proc. do poziomu 293 mln zł, w tym w kanale online o 38,1 proc.  Także na poziomie wyniku operacyjnego i wyniku netto liczby uległy poprawie i ostatecznie skonsolidowany zysk netto zamknął się w kwocie 4,1 mln zł.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (16%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.4.127
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!