Sprzedaż detaliczna Grupy Wojas za 2018 r. wyniosła 186,7 mln zł - to o 5,3 proc. mniej rdr. O 17,4 proc. rdr. wzrosły za to wyniki sprzedaży w sklepie internetowym marki.
Udział przychodów ze sprzedaży krajowej w strukturze sprzedaży wyniósł 91,3 proc., a sprzedaży eksportowej 8,6 proc.
W 2018 roku Wojas wypracował 237,8 mln zł przychodów. Zysk operacyjny spółki osiągnął poziom prawie 5 mln zł, z kolei zysk netto spadł do 2 mln zł z 14,4 mln zł w 2017 roku.
Na koniec 2018 roku sieć liczyła 170 własnych sklepów, z tego 153 w Polsce, osiem na Słowacji, sześć w Czechach i trzy na Białorusi. Ponadto na terenie Rosji działa sklep na licencji.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze