PARTNERZY PORTALU


Wolna powierzchnia znika. Gemini Park niemal w komplecie

Wolna powierzchnia znika. Gemini Park niemal w komplecie
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 maj 2018 09:58

Otwarta w marcu galeria Gemini Park Tychy jest już w ponad 90 proc. wynajęta, a na wolny metraż jest duże zainteresowanie zarówno krajowych, jak i zagranicznych marek. Kolejne miesiące mają przynieść galerii kilka dużych otwarć – zapowiada zarząd.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 maj 2018 09:58

Od otwarcia 21 marca do końca kwietnia próg galerii przekroczyło już ponad 600 tys. osób. Centrum handlowe notuje także bardzo wysoką dzienną frekwencję, sięgającą średnio 17 tys. osób. Zdaniem Anny Malcharek z Gemini Holding – krakowskiej firmy deweloperskiej będącej właścicielem galerii, spora w tym zasługa oferty, z jaką galeria weszła na rynek.

- Od początku mieliśmy pomysł na galerię i jej ofertę. Dzięki temu jej komercjalizacja była  przemyślana i udana. Tak skomponowaliśmy tenant-mix , aby odpowiadał on różnym potrzebom lokalnego rynku, oczekiwaniom klientów, a także portfelowi mieszkańca Tychów i okolicznego regionu. Mieliśmy na uwadze tutejszą siłę nabywczą, a także otoczenie handlowe. W efekcie tego powstała kompaktowa galeria z rodzinną ofertą, zaspokajającą  potrzeby osób w różnym wieku. Ten kierunek zaprocentował mocnym otwarciem – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.

Blisko 40 proc. oferty galerii przypada dziś na szeroko pojętą modę. W tym segmencie można znaleźć m.in. 32 popularne marki odzieżowe, 6  salonów jubilerskich, 6 sklepów  z butami i 4 sklepy sportowe mające mocną, rynkową pozycję. Na inwestycję w lokal w Gemini Park zdecydowały się tak duże marki jak m.in.: grupa LPP (która weszła do galerii z całym portfolio), Vistula, Big Star, Medicine, Calzedonia, Greenpoint, Monnari, Orsay, Triumph, Apart, W.Kruk, 4F, Martes Sport, CCC, Deichmann, Ryłko, Ochnik czy Wittchen. Największymi najemcami zostały 3 marki odzieżowe: H&M, TK Maxx i Reserved, zajmujące odpowiednio 1903 m kw., 1848 m kw. i 1816 m kw.  

 Pozostałą część portfolio najemców wypełnia dziś aż 9 sklepów z segmentu zdrowia i urody, 3 z segmentu kultury i rozrywki, 2 multimediów, 2 dla dzieci i 7 wyposażenia wnętrz . W tym ostatnim obok m.in. Home&You, Home&Deco, Jysk, Pepco czy Komfortu, znalazła się także Homla, która na swój debiut wybrała tyską galerię. W centrum handlowym działają także 22 punkty usługowe, w tym mające 1756 m kw. studio fitness Fabryka Formy oraz 11 restauracji i kawiarni. Od marca obecne są w galerii lokale m.in. KFC, McDonald’s, Lodomania, Thai Express czy Olimp.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!