• Niemiecki dyskont, który w krótce zadebiutuje na polskim rynku, szuka lokali o powierzchni od 800 mkw. do 1,2 tys. mkw., na parterze, z dobrym połączeniem komunikacyjnym, miejscami parkingowymi i odpowiednio dużą strefą dostaw. 
  • Ulubione lokalizacje marki Woolworth to dobrze uczęszczane miejsca w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Firma widzi potencjał dla  400 sklepów w Polsce.
  • Od maja 2023 r. do kwietnia 2024 r. Woolworth planuje otworzyć od 15 do 25 sklepów w Polsce. W drugim roku działalności dojdzie jeszcze 30 lokalizacji, a w trzecim - firma uruchomi 30 - 50 placówek.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (90%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL