• Według wyników tegorocznej edycji badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy Muszkieterów, zarządzającej sieciami Intermarché i Bricomarché, rosnąca inflacja wpływa na częstotliwość zakupów internetowych.
  • Ponad 30 proc. respondentów robiących zakupy online deklaruje, że rzadziej kupuje produkty spożywcze w takiej formie.
  • Podobnie jest w przypadku zakupu artykułów remontowo-wykończeniowych – ponad 45 proc. ankietowanych przyznaje, że z powodu inflacji nabywa je przez Internet z mniejszą częstotliwością.
  • Z raportu Jak kupuje polski konsument? Trendy e-commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz „dom i ogród” płyną również ciekawe wnioski na temat oddziaływania wojny w Ukrainie na konsumentów.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (86%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL