PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Wrangler ma patent na oszczędzanie

Wrangler ma patent na oszczędzanie
Zakłady produkcyjne Wrangler w Meksyku regularnie poddają recyklingowi około 85 procent wody. Fot. materiały prasowe
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 kwi 2020 11:10

Firma Wrangler, producent odzieży dżinsowej, ogłosiła, że udało jej się obniżyć zużycie wody wykorzystywanej podczas produkcji o ponad 7 miliardów litrów. Ilość ta odpowiada dziennemu zapotrzebowaniu na wodę pitną dla ponad 4 miliardów ludzi.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 23 kwi 2020 11:10

- Jesteśmy naprawdę dumni, że udało nam się zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko poprzez lepsze wykorzystanie wody i recykling. Będziemy kontynuować plan oszczędzania wody w naszym łańcuchu dostaw, jednocześnie zwracając szczególną uwagę na innowacje, dzięki którym można wykorzystywać wodę jeszcze rozsądniej, a później zwracać ją czystą tym, którym jest potrzebna do życia - mówi Tom Waldron, prezes marki Wrangler.

Zakłady produkcyjne Wrangler w Torreon w Meksyku regularnie poddają recyklingowi około 85 procent wody, wykorzystując do tego sekwencyjne reaktory seryjne, proces mikrofiltracji i odwróconą osmozę. W innych obiektach marki stosuje się natomiast krótszy proces wykończeniowy oraz zaawansowane technologie z zastosowaniem enzymów, dzięki którym ilość zużywanej wody jest mniejsza, a jakość produktów pozostaje niezmienna.

- Udało nam się zredukować zużycie wody jeszcze bardziej niż wytyczony cel dzięki poświęceniu i pomysłowości ludzi, którzy pracują w naszych zakładach produkcyjnych – powiedział Roian Atwood, dyrektor ds. światowego zrównoważonego biznesu we Wrangler. - W przyszłości nasza polityka w kwestii ochrony wody nie będzie się ograniczać jedynie do naszych własnych hal produkcyjnych. Chcemy, by obniżenie zużycia wody i jej uzdatnianie stały się priorytetem również dla naszych partnerów biznesowych. Zachęcamy innych, by dołączyli do nas w tworzeniu zrównoważonej i odpowiedzialnej przyszłości w przemyśle odzieżowym - dodał.

Celem marki Wrangler jest lepsze zarządzanie zasobami wodnymi i ich ochrona na każdym etapie łańcucha dostaw – od produkcji bawełny aż po wykorzystanie produktu przez konsumenta. W roku 2019 Wrangler był pierwszą marką, która zaoferowała denim barwiony pianą, a nie za pomocą tradycyjnych kąpieli wodnych. Technologia pianowa wykorzystuje o 100 proc. mniej wody w porównaniu z denimem barwionym w tradycyjny sposób.

Marka współpracuje również z ekspertami z branży rolniczej, farmerami stosującymi pionierskie rozwiązania i partnerami non profit, sponsorując badania, warsztaty dla rolników oraz promując praktyki mające na celu ochronę i zdrowie gleby. Metody te są poparte badaniami naukowymi i mogą zwiększyć plony oraz odporność gleby na suszę i powódź, jednocześnie redukując jej zapotrzebowanie na wodę, hamując erozję i dostarczając węgla.

Wrangler to jedna z marek w portfolio Kontoor Brands, która działa od ponad 70 lat.

EEC On-line

Retransmisja sesji:

EEC Online - Sesja: Rynek nieruchomości komercyjnych – koniunktura, inwestycje, klient


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!