PARTNERZY PORTALU


Wroclavia liczy miliony

Wroclavia liczy miliony
Fot. mat. pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 paź 2018 11:47

Ponad 14 mln klientów odwiedziło Wroclavię w pierwszym roku działalności. 

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 18 paź 2018 11:47

 

Otwarta 18 października 2017 r. Wroclavia podsumowuje pierwszy, bardzo udany rok. Słuszność obranej strategii potwierdzają: rekordowa liczba odwiedzin, niezwykłe zainteresowanie najemców oraz prestiżowe nagrody. Z okazji rocznicy centrum przygotowuje szereg atrakcji dla swych klientów, planowanych na weekend 27-28 października.

W ciągu pierwszego roku Wroclavię odwiedziło ponad 14 mln osób, z których aż 150 tysięcy używa karty stałego klienta wydawanej przez centrum. Nawet w niedziele niehandlowe Wroclavia odnotowuje wysoką odwiedzalność, dzięki niezwykle atrakcyjnej ofercie restauracyjno-rozrywkowej, ze strefą Grand Kitchen i kinem na czele. Na portalu Facebook Wroclavia ma ponad 34 tys. fanów i wciąż przybywają kolejni. Niezwykłe zainteresowanie najemców z kolei potwierdza pełne, 100-procentowe wynajęcie powierzchni handlowej centrum. 

- Wroclavia zdecydowanie wpisała się w mapę Wrocławia, jako lubiane i bardzo chętnie odwiedzane miejsce spotkań, zakupów i rozrywki, które wniosło na dolnośląski rynek nowe standardy. Po roku ciężkiej pracy z pełnym przekonaniem i dumą mogę powiedzieć, że zrealizowaliśmy przyświecający Unibail-Rodamco-Westfield cel – stworzeniaw samym sercu Wrocławia nowego, tętniącego życiem centrum, które jest doceniane za najwyższą jakość zakupów i przyjemną, ożywioną atmosferę.Kluczowa była tu doskonała lokalizacja, staranny dobór najemców, ikoniczna architektura, liczne wydarzenia i nasza 4-gwiazdkowa jakość obsługi – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektorka Wroclavii.

18 października 2017 r. – wielkie otwarcie

Budowa Wroclavii trwała dwa i pół roku, od kwietnia 2015 r. W wyniku wartej 240 mln EUR inwestycji powstał imponujący, wielopoziomowy i wielofunkcyjny obiekt, z podziemnym dworcem autobusowym. Otwarcie Wroclavii poprzedzone było szeroką kampanią promocyjną w mediach i na ulicach Wroclavia, a atrakcje zorganizowane w centrum trwały ponad 2 tygodnie. Ostatnim punktem bogatego programu był finałloterii „204 kółka”, w której wzięło udział kilkanaście tysięcy osób. Do laureatów trafiły m.in. samochód elektryczny, 100 rowerów i kilkaset innych nagród.

Na 65 tys. mkw. powierzchni centrum znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki, m.in. ciekawie zaaranżowana, przestronna strefa restauracyjna Grand Kitchen, jedyne we Wrocławiu kino z tak szerokim spektrum rozrywki, całoroczne zielone tarasy o powierzchni ponad nad 4 tys. m², a także sala zabaw Fikołki.

  • 1
  • 2

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.223.227
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!