PARTNERZY PORTALU

Wrocław Fashion Outlet podsumowuje rok i stawia na rozwój portfolio marek premium

Wrocław Fashion Outlet podsumowuje rok i stawia na rozwój portfolio marek premium
Centrum Wrocław Fashion Outlet w 2021 roku przyciągnęło więcej klientów niż rok wcześniej. Fot. materiały prasowe Wrocław Fashion Outlet
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 mar 2022 15:01

Chociaż ostatni rok w handlu nie należał do najłatwiejszych, to mimo obostrzeń pandemicznych, centra handlowe typu outlet mają się całkiem dobrze. Swoje wyniki podsumował właśnie Wrocław Fashion Outlet.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 17 mar 2022 15:01
  • Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim.
  • Na ok. 14 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek. Wśród nich są Boss Outlet, Karl Lagerfeld, Nike czy Levi’s.
  • Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets - operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach.

W końcówce roku sprzedaż we wrocławskim centrum wzrosła, w porównaniu do roku ubiegłego, o ponad 23 proc. O 26 proc. wzrósł też wskaźnik sprzedaży na odwiedzającego, co w skali całego roku dało dynamikę wzrostu na poziomie ponad 14 proc. W porównaniu do końcówki roku 2021 wyniki były zdecydowanie lepsze niż w 2020 i wróciły we Wrocław Fashion Outlet do poziomu sprzed pandemii.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Rzadziej wybieramy się na zakupy, więcej kupujemy

– Praca zdalna i hybrydowa przełożyła się na większe zainteresowanie klientów odzieżą sportową i casual. Marki sportowe i premium są w czołówce rankingów sprzedażowych. Wzrosty notuje także branża home&garden – z tego samego powodu. Jeśli chodzi o wyniki odwiedzalności, to są zdecydowanie lepsze niż w 2020 roku, chociaż i w 2021 roku sytuacja pandemiczna skłoniła klientów do zmniejszenia częstotliwości wizyt w centrach, głównie z uwagi na bezpieczeństwo. W efekcie wybieramy się na zakupy trochę rzadziej, ale z drugiej strony będąc w centrum handlowym kupujemy więcej – świadczy o tym wzrost wartości koszyka zakupowego – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Centrum Wrocław Fashion Outlet. 

Chociaż rosnące znaczenie e-commerce jest jednym z głównych wyzwań dla centrów handlowych, to zdaniem Aleksandry Perz, klienci nie chcą rezygnować z zakupów w sklepach stacjonarnych. W centrali VIA Outlets, do portfolio, której należy Wrocław Fashion Outlet, na bieżąco analizowana jest sytuacja rynkowa i nowe rozwiązania typu omnichannel w branży outletowej, które już niebawem trafią do centrów tego operatora.

Wrocław Fashion Outlet stawia na nowe marki

W roku 2021 na mapie Wrocław Fashion Outlet pojawiło się kilka nowych marek, w tym m.in. Karl Lagerfeld, Mayoral, Solar oraz Yes, a centrum pozostaje w 100 proc. skomercjalizowane.

– Konsekwentnie rozwijamy nasze portfolio. Mamy na lokalnym rynku najszerszą i najbardziej różnorodną ofertę sportową, a wiele marek można we Wrocławiu znaleźć wyłącznie u nas. To m.in. Salomon, Karl Lagerfeld, Boss czy Marc O'Polo. Naturalnym kierunkiem rozwoju pozostają dla nas marki premium oraz sportowe. Obie te grupy plasują się w czołówce pod względem generowanych obrotów - podkreśla Aleksandra Perz, Dyrektor Centrum Wrocław Fashion Outlet.

Chcemy kontynuować mocny trend wzrostu sprzedaży na mkw. Uważnie obserwujemy, jak kształtuje się popyt w poszczególnych sektorach i na bieżąco uwzględniamy te zmiany w naszej strategii marketingowej i leasingowej. Nasz docelowy tenant mix to dobrze zbalansowana oferta marek premium oraz popularnych marek międzynarodowych i polskich. W dalszym ciągu będziemy też rozwijać nasz program lojalnościowy Fashion Club. Aktualnie z benefitów, które oferujemy za jego pośrednictwem, korzysta ponad 35 tysięcy naszych klientów – dodaje Aleksandra Perz.

W planach większa oferta gastronomiczna i lepsze wykorzystanie przestrzeni

Zgodnie ze strategią rozwoju, Wrocław Fashion Outlet planuje także rozwój oferty gastronomicznej i jeszcze lepsze zagospodarowanie i wykorzystanie przestrzeni wspólnych. Dla wrocławskiego centrum outletowego kluczowy jest też zrównoważony rozwój i edukacja ekologiczna oraz wspieranie lokalnych społeczności, np. poprzez propagowanie zdrowego stylu życia.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.25.113
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!