PARTNERZY PORTALU


Wrzesień dobry dla Stokrotek

Wrzesień dobry dla Stokrotek
Stokrotka, fot. mat. prasowe
  • Autor: PAP
  • Dodano: 04 paź 2016 07:10

Sieć Stokrotka osiągnęła we wrześniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży na poziomie 188 mln zł. Były one wyższe od osiągniętych we wrześniu 2015 roku o ok. 13,5 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-wrzesień wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 17,1 proc.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-wrzesień wyniosły 1 710 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 21,8 proc.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki we wrześniu 2016 roku wyniósł około 3,8 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec - wrzesień 2016 roku wyniósł około 5,4 proc. oraz w okresie styczeń-wrzesień 2016 roku wyniósł około 6,8 proc.

We wrześniu 2016 roku otworzono 3 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów franczyzowych powiększyła się o 1,3 tys. mkw. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec września 2016 roku wyniosła 358. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec września 2016 roku wyniosła 170,6 tys. mkw.

Retransmisja sesji:

FOKUS NA TRÓJMIASTO - Inwestorzy potrzebują bezpiecznych portów


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.143.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!