PARTNERZY PORTALU

Wyjątkowy Prezent obchodzi 15. urodziny. Na koncie 50 sklepów i ponad milion spełnionych marzeń

Wyjątkowy Prezent obchodzi 15. urodziny. Na koncie 50 sklepów i ponad milion spełnionych marzeń
Wyjątkowy Prezent stale otwiera kolejne sklepy sieci. Fot. materiały prasowe sieci Wyjątkowy Prezent
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 mar 2022 16:50

W lutym 2022 w CH Silesia City Center otworzono 50. sklep w sieci Wyjątkowego Prezentu. I choć tragiczne wydarzenia na Ukrainie uniemożliwiły uroczystość, jest to miernik sukcesu spółki i rozwoju rynku

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 15 mar 2022 16:50
  • Wyjątkowy Prezent w tym roku obchodzi 15 urodziny, a na koncie ma ponad 1 mln spełnionych marzeń.
  • 4 marca miało mieć miejsce huczne otwarcie jubileuszowego 50. sklepu sieci Wyjątkowy Prezent w Polsce. Jednak firma postanowiła przesunąć uroczystość i rzucić siły na wsparcie Ukrainie.

"Naszą misją niezmiennie jest zmiana kultury wręczania prezentów"

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

 - W trosce o naszych klientów, w obliczu kolejnej fali pandemii SARS-COV-2 przesunęliśmy jubileusz z 4 lutego na 4 marca, a gdy 24 lutego dowiedzieliśmy się o eskalacji wojny na Ukrainie, było dla nas jasne, że wszystkie uroczystości i działania rozrywkowe przesuniemy na czas nieokreślony. W tych czasach jesteśmy solidarni z Ukrainą, więc angażujemy się w pomoc Ukrainie prywatnie i jako firma - mówi  Michał Kaleta, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju. 

Jaką drogą pokonał Wyjątkowy Prezent przed otwarciem 50 sklepu? 15 lat temu nasza firma jako pierwsza w Polsce zaczęła oferować prezenty w formie przeżyć. Od tego czasu niezmiennie naszą misją jest zmiana kultury wręczania prezentów, podobnie jak ma to miejsce w wielu krajach Europy, np. we Francji. Od 2007 roku przekonujemy Polaków, że spełnianie marzeń jest proste, a same przeżycia zapewniają dużo więcej radości niż rzeczy materialne - wskazuje Michał Kaleta.

- Otwarcie 50. sklepu to kolejny krok milowy w historii firmy. Symboliczna liczba 50 sklepów pokazuje nasz rozwój i drogę, którą sobie wyznaczyliśmy. Jako pierwsi w Polsce zaczęliśmy rozwój sklepów z voucherami i ważnym dla nas jest, żeby dalej być pierwszymi - zarówno jeśli chodzi o innowacje, jak i o pozycję na rynku - dodaje przedstawiciel Wyjątkowego Prezentu.

Rynek voucherowy w Polsce stale się rozwija

Liczba 50 nie utrzyma się długo, a ilość sklepów będzie cały czas dynamicznie rosła. W najbliższym czasie Wyjątkowy Prezent otwiera kolejne sklepy w Opolu, Warszawie, Wrocławiu i wielu innych miastach. 

- Rynek voucherowy zaczyna bardzo dynamicznie rosnąć, niejako "odbijając się" po pandemicznych latach. Zauważamy, że ludzie stęsknieni są za wieloma przeżyciami i atrakcjami, jak np. dobrą kolacją czy spektaklem w teatrze. Ponadto wprowadzone przez nas 3 lata ważności voucherów dają klientom duże poczucie bezpieczeństwa i komfort podczas wybierania prezentu dla swoich bliskich - podsumowuje Michał Kaleta.

CEO Wyjątkowego Prezentu, Jakub Matuszewski mówi z kolei o wpływie pandemii na firmę. Odniósł się także do oferowanej przez Wyjątkowy Prezent pomocy Ukraińcom w dobie wojny. - Oczywiście, jak wiele branż w Polsce, mocno odczuliśmy pandemię i kolejne lockdowny, ale staraliśmy się być jak najbardziej elastyczni. Ten czas pomógł nam nawiązać i rozwijać współpracę z partnerami biznesowymi, którzy zapewniają ciekawe i niebanalne usługi online (np. escape room czy degustacje). 

Wyjątkowy Prezent włącza się w pomoc Ukraińcom

- Od 24 lutego jesteśmy wstrząśnięci okrutną inwazją Rosji na Ukrainę. Wszyscy jesteśmy ludźmi wychowanymi w duchu solidarności i pomocy, dlatego dziś, na całe szczęście, nie trzeba nikogo zachęcać do wspierania Ukrainy i pomagania potrzebującym. Myślę, że najważniejszym zadaniem liderów i szefów firm jest teraz stworzenie odpowiedniej przestrzeni do wsparcia i dzielenia się tym, co robimy i jak pomagamy - prowadzi to nie tylko do zainspirowania innych, ale także rozwija różne formy pomocy - tłumaczy.

- Każda firma i każda osoba indywidualnie ma swoje możliwości wspierania i dobrze, by nikt nikogo nie oceniał w tym trudnym czasie, podobnie zresztą, jak samego przeżywania tego, co się dzieje. Ktoś reaguje w taki sposób, a ktoś zupełnie inaczej. Nie ma w tym nic złego. Warto jednak pamiętać, że pomoc będzie potrzebna jeszcze przez co najmniej kilka miesięcy czy lat, więc to, że któraś z firm nie włączyła się do pomocy na tym etapie nie oznacza, że nie zrobi tego za jakiś czas.

Wyjątkowy Prezent i Emoti Group (grupa zrzeszająca wszystkie firmy prezentowe w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Estonii i Finlandii oraz nasze serwisy oferujące pobyty w wyżej wymienionych krajach) podjęły konkretne działania. Pomoc finansowa na rzecz UNICEF Polska i Fundacji Nasz Wybór, 2 zł od każdego sprzedanego w marcu Vouchera na rzecz wspomnianych organizacji, sprzedaż cegiełek charytatywnych, wsparcie finansowe, które przekazane jest do dyspozycji pracowników z Ukrainy, zawieszenie akcji rozrywkowych, możliwość wzięcia urlopu charytatywnego i wspieranie dawców krwi to tylko te najbardziej widoczne działania.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.231.147.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

PARTNERZY SERWISU

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POPULARNE



Newsletter propertynews.pl

Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!