Wyjątkowy Prezent rusza na podbój dyskontów

Łańcuch wysp Wyjątkowego Prezentu tworzy już spory archipelag. Do około 50 działających dołączy jesienią najnowsza – w katowickiej galerii Libero. - Teraz pracujemy nad uruchomieniem kolejnego kanału sprzedaży, czyli ekspozycji w sieciach handlowych. Chodzi o dyskonty, sklepy wielkopowierzchniowe i drogerie – tłumaczy Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu.
Jakie są dalekosiężne plany Wyjątkowego Prezentu?
Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu: Chcemy w ciągu pięciu kolejnych lat podwoić obrót. Wierzymy, że są to realne plany, ponieważ przez ostatnie osiem lat wzrósł on dziesięciokrotnie. Naszym celem jest utrzymanie dominacji na rynku, a to nie będzie łatwe. Do tej pory obsłużyliśmy pół miliona klientów. W tym roku powinniśmy sprzedać około 155 tys. prezentów i rosnąć w obrotach o 20 proc. rok do roku.
Dalej w artykule:
• Czy centra handlowe w dużych miastach dostrzegają w Wyjątkowym Prezencie dobrego najemcę?
• Jak firma chce rozwinąć sieć sprzedaży w stacjonarnych punktach?
• Gdzie pojawią się sklepy w koncepcji retailtainment?

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.