Jakie są dalekosiężne plany Wyjątkowego Prezentu? 

Jakub Matuszewski, dyrektor zarządzający i współwłaściciel Wyjątkowego Prezentu: Chcemy w ciągu pięciu kolejnych lat podwoić obrót. Wierzymy, że są to realne plany, ponieważ przez ostatnie osiem lat wzrósł on dziesięciokrotnie. Naszym celem jest utrzymanie dominacji na rynku, a to nie będzie łatwe. Do tej pory obsłużyliśmy pół miliona klientów. W tym roku powinniśmy sprzedać około 155 tys. prezentów i rosnąć w obrotach o 20 proc. rok do roku.

Dalej w artykule:

• Czy centra handlowe w dużych miastach dostrzegają w Wyjątkowym Prezencie dobrego najemcę?

• Jak firma chce rozwinąć sieć sprzedaży w stacjonarnych punktach?

• Gdzie pojawią się sklepy w koncepcji retailtainment?

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL