PARTNERZY PORTALU


Wymagający i niecierpliwi - takimi klientami staliśmy się w pandemii. Co mają zrobić sklepy? Pytamy ekspertów

Wymagający i niecierpliwi - takimi klientami staliśmy się w pandemii. Co mają zrobić sklepy? Pytamy ekspertów
Transformacja rynku handlowego trwa. Marki odzieżowe mierzą się z wyzwaniami. Doświadczenie lockdownu zmieniło bardzo wiele w zakresie odkrycia nowych kanałów zakupowych. fot. arturo rey/unsplash
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 paź 2021 14:07

Doświadczenie lockdownu zmieniło bardzo wiele w zakresie odkrycia nowych kanałów zakupowych. Wiele sieci czeka wyzwanie rekategoryzacji - uważają eksperci Omnisense.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 14 paź 2021 14:07

Transformacja rynku handlowego nie ma charakteru totalnego - zależy od branży, kategorii i lokalizacji. - Rozpoznanie tego, czy zmiany w zachowaniach i potrzebach klientów mają zastosowanie dla konkretnej marki czy wręcz konkretnej lokalizacji. Wymagają kontekstowej analizy - uważają eksperci Omnisense. - Kluczowe zmiany związane są z tym, jakie potrzeby kiełkowały w ludziach, gdy wchodziliśmy w pandemię, jakie kompetencje rozwinęliśmy w trakcie lockdownów i do jakich praktyk chcemy i możemy wrócić.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (87%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.217.174
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
Property News

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!