Metro Group podało wyniki za skrócony rok finansowy 2013. W tym czasie sprzedaż sprzedaż Grupy wyniosła 46,3 mld euro, co oznacza spadek o 2,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W samym trzecim kwartale sprzedaż to 15,5 mld euro (wzrost o 2,1 proc.)
Sprzedaż hal cash&carry w całym roku finansowym to 22,6 mld euro (spadek o 2 proc.), a w trzecim kwartele - 7,8 mld euro (spadek o 0,3 proc.).
Sieć zanotowała sprzedaż na poziomie 7,3 mld euro (spadek o 8,3 proc.), a w trzecim kwartale - 2,3 mld euro (spadek aż o 12,3 proc.). W samych Niemczech sieć osiągnęła sprzedaż w wysokości 5,7 mld euro (spadek o 1,3 proc.), w trzecim kwartale było to 1,9 mld euro (spadek o 1 proc.).
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
Nie przegap najważniejszych wiadomości
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Komentarze