PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl


Wyniki poszybowały. EPP notuje zysk do podziału na poziomie 23,7 mln euro

Wyniki poszybowały. EPP notuje zysk do podziału na poziomie 23,7 mln euro
Hadley Dean, prezes zarządu EPP
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 cze 2018 11:39

EPP zakończył pierwszy kwartał 2018 r. z zyskiem do podziału na poziomie 23,7 mln euro (wzrost o 48 proc.). W I kwartale br. firma EPP sfinalizowała przejęcie pierwszej transzy portfolio M1, która obejmowała cztery nieruchomości o łącznej powierzchni 194 tys. mkw., dzięki czemu zwiększyła wartość portfela spółki do ponad 2 mld euro.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 26 cze 2018 11:39

Zysk netto w I kwartale 2018 r. ukształtował się na poziomie 21 mln euro, natomiast wartość netto aktywów wyniosła 966 mln euro, co w przeliczeniu na jedną akcję wynosi 1,33 euro. Współczynnik LTV (stosunek długu do wartości) na koniec marca wyniósł 51 proc., przy średnim koszcie finansowania na poziomie 2,28 proc.

- Wzrost naszych wyników spowodowany jest w głównej mierze dobrymi rezultatami działalności operacyjnej, wspieranej aktywnym zarządzaniem nieruchomościami i korzystnymi warunkami makroekonomicznymi w Polsce. Obecnie koncentrujemy się na współczynniku LTV, stale pracujemy nad jego obniżeniem do docelowych poziomów - powiedział Hadley Dean, prezes zarządu EPP.

Poziom obrotów generowanych przez najemców spółki utrzymał się na stabilnym poziomie, a liczba klientów odwiedzających centra handlowe EPP wzrosła o 2,2 proc. – Wprowadzone w marcu ograniczenie, na skutek którego w dwie niedziele w miesiącu obowiązuje zakaz handlu, nie miało istotnego wpływu na wyniki naszej działalności, głównie dlatego, że przełożyło się ono na wzrost liczby osób odwiedzających galerie w piątki, soboty i poniedziałki – mówi Dean.

Nowe nieruchomości z portfolio M1, czyli M1 Czeladź, M1 Kraków, M1 Łódź i M1 Zabrze, odnotowały dobre wyniki, a dalsza poprawa spodziewana jest po planowanym na najbliższe miesiące otwarciu marketów budowlanych sieci OBI w Krakowie, Łodzi i Zabrzu.

EPP nieustannie dąży do podniesienia wartości posiadanych aktywów poprzez ich rozbudowę i renowację. W I kwartale 2018 r. spółka rozpoczęła realizację wielu projektów modernizacyjnych, do których zaliczyć można m.in. opracowanie projektu architektonicznego dla nowej części gastronomicznej w Pasażu Grunwaldzkim oraz analizę możliwości rozbudowy Twierdzy Zamość. – We współczesnych centrach handlowych rośnie znaczenie przestrzeni przeznaczonych na gastronomię i rozrywkę. W EPP dokładamy wszelkich starań, aby zlokalizowane w naszych inwestycjach food courty przekształcić w atrakcyjne i klimatyczne strefy restauracyjne chętnie odwiedzane przez klientów – powiedział Hadley Dean.

W kolejnych kwartałach EPP będzie koncentrować się na integracji niedawno przejętych obiektów ze swoim portfelem, analizując możliwości związane z zarządzaniem aktywami. Spółka będzie również kontynuować sprzedaż obiektów biurowych.


WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.62.144
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!