Rentowność w Europie Centralnej była zbyt niska. W Polsce traciliśmy dużo pieniędzy, co w pewnym sensie ciągnęło w dół cały region. Mieliśmy za dużo powierzchni handlowej, którą zapełniano zbyt szerokim asortymentem – tłumaczy Matt Simister, szef Tesco w Europie Centralnej.
Matt Simister tłumaczy, że za duża powierzchnia handlowa w Polsce komplikowała funkcjonowanie sklepów, zbyt wysoki był też poziom pracującego kapitału. - Na rynku, na którym dominuje cena, Tesco miało po prostu za duże koszty – tłumaczy szef Tesco w Europie Centralnej. .
Tesco skupiło się na ograniczeniu oferty - z asortymentu wycofano nierentowne kategorie. Zamknięto też znaczną liczbę nierentownych placówek, przede wszystkim w Polsce – 62 z 66 wszystkich zamkniętych placówek w regionie.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (47%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
©
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.