W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń -marzec 2018 roku wyniosła około 160,4 mln zł i była wyższa o około 17,8 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 32,9 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w marcu 2017 roku o około 20,5 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - marzec 2018 roku w tym segmencie wyniosła około 90,9 mln zł i była wyższa o około 16,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (47%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL