Wyższa sprzedaż? Factory ma na to sposób


Dopasowanie oferty centrum handlowego do klienta to szereg działań począwszy od akcji marketingowych, przez rekomercjalizację aż po nowe inwestycje. Skutecznie zrealizowany proces pozwoli na wyższą odwiedzalność i lepsze wyniki najemców.
W centrach Factory w całej Polsce, w pierwszym kwartale tego roku, otwarto dziewięć nowych butików wyprzedażowych. W Poznaniu klientów zaprosił outletowy pop-up store jeansowej marki Big Star i salon mody męskiej Bytom w odświeżonych i większych przestrzeniach. We Wrocławiu, w obniżonych cenach, dostępne są popularne sportowe buty New Balance i kosmetyki Ziaja. Factory Ursus zaprasza do nowych sklepów z butami Sketchers, dziecięcymi ubraniami Coccodrillo i bielizną marki Etam.
W krakowskim Factory swój sklep wyprzedażowy otworzyło English Home, specjalizujące się w tekstyliach domowych. W Futura Parku, klientów zaprasza kawiarnia Furore.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.