Wzrosła sprzedaż sieci Redan

O 6,1 proc. do 34,7 mln zł wzrosły w styczniu przychody Grupy Redan w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. Poprawa obrotów wciąż w dużym stopniu jest efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu przychodów sieci dyskontowej TXM. W minionym miesiącu na zwiększenie obrotów po raz kolejny miała wpływ bardzo dobra sprzedaż segmentu modowego zrealizowana na polskim rynku.
W skali całej Grupy Redan przychody w styczniu 2015 r. wyniosły 34,7 mln zł, czyli o 6,1 proc. więcej niż w tym samym okresie w roku ubiegłym. Powierzchnia całej sieci handlowej na koniec stycznia wyniosła 107,8 tys. mkw., co oznacza wzrost o 8 proc. w odniesieniu do stycznia 2014 r.
- W szczególności zadowoleni jesteśmy z uzyskanej w styczniu poprawy krajowej sprzedaży segmentu modowego. Tym bardziej, że to już kolejny miesiąc z rzędu kiedy notujemy wzrosty w tym kanale dystrybucji przewyższające tempo rozwoju sieci handlowej. Potwierdza to rosnące zainteresowanie klientów zakupami naszych marek Top Secret, Troll i Drywash - powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU (64%) JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.