Wzrosła sprzedaż w H&M


Sprzedaż grupy H & M wzrosła o 3 procent w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku. Sprzedaż internetowa grupy wzrosła o 32 procent.
- Gwałtowne zmiany w branży mody są kontynuowane, a grupa H & M znajduje się w ekscytującym okresie przejściowym. Nasze prace transformacyjne przyczyniły się do stopniowej poprawy sprzedaży, zwiększając udział w rynku na większości rynków w trzecim kwartale, szczególnie w Niemczech, Szwecji, Europie Wschodniej, Rosji i Chinach - mówi Karl-Johan Persson, CEO H&M.
Atrakcyjne lokale w galeriach handlowych i centrach miast - zobacz oferty na PropertyStock.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.